עדכון נובמבר

החודשיים וחצי האחרונים היו בשבילי תקופה של התחלות חדשות – התחלתי עבודה חדשה במכון לרפורמות מבניות, והתחלתי לימודי דוקטורט במחלקה למדיניות ציבורית בתל אביב. בין עבודה ללימודים למחקר, נשאר לי מעט מאוד פנאי לעדכן את הבלוג באופן קבוע. לכן, החלטתי להוריד הילוך. אני אשתדל לעדכן פה מדי פעם מה קורה איתי, ועל פרויקטים שאני מעורב בהם ששווה לבדוק, ואם יהיה לי רעיון ממש טוב ומספיק זמן פנוי, אולי אכתוב פה ושם רשומה חדשה, אבל לא מדי חודש כפי שעשיתי עד עכשיו. למי שרוצה לקבל עדכונים תכופים יותר, אני ממליץ לעקוב גם אחרי דף הפייסבוק של הבלוג, אם כי גם בו אני מוריד הילוך. את האפשרות לתמוך בבלוג כספית דרך האתר "מימונה" אני מקפיא בינתיים, ומבטל את התשלומים על חודשי אוקטובר ונובמבר בהם לא כתבתי. כל התומכים שציינו על מה הם רוצים שאכתוב כבר קיבלו את התמורה שלהם, ומי שעדיין לא בחרו נושא מוזמנים לפנות אלי.

אני לא שוכח את הסיבות שלי לפתוח את הבלוג, ואמשיך לקדם את הנושאים והגישות בהם אני מאמין פה ובמסגרות אחרות. תודה על הקריאה והתמיכה, ולהתראות בעדכון הבא.

פוסט זה פורסם בקטגוריה הודעות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

השארת תגובה

